iklan

! RAYA SALE !

DOA KEJAYAAN

DOA KEJAYAAN

Doa setiap pagi :
"AllahummakFini Bi Halaalika 'an Haramika, Wa aghnini BiFadhlika 'amman Siwaka"
Ya Allah, cukupkanlah aku dengan rezeki-Mu yang Halal (hingga aku terhindar) daripada yang Haram. Kayakanlah aku dengan anugerah-Mu (hingga aku tidak meminta) kepada selain-Mu.

Ya Ghani - Maha Kaya
Ya Mughni - Maha Pemberi Rezeki
Ya Fatah - Maha Membukakan
Ya Razak - Maha Pemberi Rezeki
*Baca 7kali selepas sembahyang
*Baca 70kali hari Jumaat di sepanjang hari

"Bismillahirrahmanirrahim"
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

*301 kali selepas terbit matahari atau waktu syuruk

"WA JAALTULAHU MALAMMAMDUDA"
Surah Al-Muddaththir (Ayat 12)

Dan Aku jadikan baginya harta kekayaan yang banyak

*313 kali ketika mulakan perniagaan

No comments:

Post a Comment

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Farhana Suardi