iklan

! RAYA SALE !

Sedikit Pesanan

Assalamualaikum..

Kepada semua pemenang GA yg dianjurkan blogger2 yg sy sponsor tu, harap anda semua bersabar.. Saya bukan sengaja utk melewatkan penghantaran hadiah.. Semua sudah berbungkus dan tinggal di hantar saja.. Harap anda juga paham bahawa penghantaran melalui pos bukan menggunakan air liur, masih menggunakan wang n tenaga utk smpai.. Harap paham yer.. Saya Xde niat nak mengguris hati sesiapa, cuma mahu anda semua memberi ruang n peluang utk sy selesaikan stu persatu.. Apapun, kepada yg dah like fb n follow blog saya terima Kasih saya ucapkan. Yang dh unlike n unfollow pun xpe.. Saya percaya rezeki daripada Allah. Terima kasih juga kerana mempercayai saya.. Sesungguhnya yg baik itu dtg drpd Allah, yg buruk semuanya drpd saya.. Sekian.

No comments:

Post a Comment

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Farhana Suardi